Keri Hilson feat. Lil Kim – "By You" [Audio]

 

Keri Hilson feat. Lil Kim – “By You”


Let Us Know, Is It Wack Or About To Be The Next Jump Off!!!

Comment Comments: 21 Tags Tags: lil kim, keri hilson, no boys allowed

More Stories From Hip-Hop Wired

Leave a Comment

  • Ricardo

    Now we are talking… Bring it back lil Kim… Get your Crown Back… Stop Nikki Garbage..

  • missy

    kim go that flow ……….. fallback barbie (lady gaga) get your own style

  • cheryl

    yes all heal the queen b. this is hot, now eve come back to please

  • RHONYC

    it was okay. i just hate that nasal-y sound her voice has from those wack rhinoplasties she underwent. 🙁

  • nope

    Song is wacky from start to finish and if this was suppose to be Kim comeback she might wanna try that again
    Honestly I don’t see this gettin a lick of airplay
    Boring as hell

  • mr.martin

    YESSSSSSSS KIM IS BACK….I LOVE IT

  • Boocue

    I think that it sounds o.k. At the beginning it wasn’t so hot….overall it sounded o.k. Nicki minaj is wack a** hell to me….That barbie stuff isn’t for me…..

  • PINK FRIDAY NOV 22ND

    She shouldve went and got Nikki on the track if she wanted a hit.. Instead she went with granny Kim since her appearance fee is cheaper smh

    • Rick

      Lil Kim was the original BARBIE… Actually she was the Black Barbie dress in blvgary…. Let her music speak for her self…

  • shaneice

    Everyone that talking bout Kim are obviously Barbz, with that moronic, 13 year old, Barbz. Yall dont think she kinda got at nikki when she said yall are like new girls undeveloped (making a general blanket statement)

  • ebonypearl

    For all of Y’all talking about kim past her prime….Past her prime for who…Grown fly chicks, want to hear some grown fly music…And, chicks with that old school mentality…Can’t feel these cats that don’t have money to afford(or just don’t want to)take a women on a real date….Grown women want to listen to music too…I know for a fact…I’m way to grown to be a barbie!!!

  • cbstar

    kim….dont give up ur club appearance money jus yet 🙁

  • Noel the Thinker

    NICKI v. KIM IS ONE BIG MISUNDERSTANDING!

    -Go on YouTube
    -Type in the search engine “Nicki Minaj Who’s Ya Best MC”
    -Click the first option that appears
    -Fast forward to approximately 2:10
    -You will hear Nicki pay homage to Lil’ Kim & Foxy Brown by saying that they are the best rappers

    I really wish Kim would have done her homework before dissin Nick, b/c the truth is Nick paid homage appropriately – w/o necessarily brown nosing Kim. They both remain iconic rappers of their time. Too bad this negativity has corrupted their rapport.

  • ashhh

    When did being 34 make you to old to rap???? omg smfh its an age limit to people making music??? Kim 34 thats hardly old.

  • Cookiebaby23

    Your bank account is like new artist Undeveloped HA GET IT KIM!!!!!

  • Rick

    I Need some foxx in my life.

  • MzzAmirraO

    o.k, that last comment was long, and wack

  • justbeingreal

    ok im a lil kim fan but i have to be honest..Its time for you to get a serious ghost writer to right some hot ish for you to stay relivant..I love the song tho but kim your part was ok but you definitly have to come harder than that!!!!!!

  • Tamikah

    Hotness.

  • Danyelle79

    Kim is way better than Nicki. How can you say Nicki is good when you cant even understand what the hell she’s saying. And 95% of the crap you can understand dont even make since. People only feeling Nicki right now cause she popular, when they bring our the next manufacture artist you’ll be on there tip too. The girl is a copy cat nothing real about her. All hale the Queen…..

  • DEZ

    THIS SONG IS GARBAGE PLAIN & SIMPLE. I THINK ITS FUNNY THAT KIM BEEN TALKIN ALL THAT BLAH BLAH.. AND THEN SHE DROPS THIS AS HER 1ST SONG SINCE BEEF WITH NICKI… I MEAN REALLY? U DID UR THING BACK THEN KIM BUT THATS THE PAST. U NEED TO SIT DOWN & LET THE NEW GENERATION TAKE OVER.. U RUINED UR OWN CAREER… CANT BLAME ANYONE BUT URSELF